Namiznoteniška reprezentanca si je januarja 2020 v kvalifikacijah v Gondomarju na Portugalskem prvič v zgodovini slovenskega namiznega tenisa zagotovila uvrstitev na Olimpijske igre. Z uvrstitvijo v ekipni del si je Slovenija priborila tudi dve mesti med posamezniki.
To je tudi za Namiznoteniško zvezo Slovenijo odlična priložnost za promocijo in iskanje novih partnerjev tudi na sponzorskem področju. Ta razlog je botroval tudi odločitvi, da je projekt Tokio 2020 zaupal osebi, ki ima strokovne kompetence in dolgoletne izkušnje v športnem marketingu. Predsednik NTZS Marjan Hribar je tako to nalogo zaupal Sajdi Slatinšek, ki bo pogodbeno zadolžena za oblikovanje in uresničevanje marketinške strategije Tokio 2020. »Zadovoljen sem, da je prišlo do premika NTZS tudi na tem pomembnem področju. Sajda Slatinšek ima moje popolno zaupanje. Verjamem, da bo vodstvo NTZS skupaj z vsemi članicami stopilo skupaj in uspešno nadgradilo zgodovinski uspeh slovenskega namiznega tenisa tudi na marketinškem področju,« je ob tem povedal predsednik NTZS.